3 vluchten verder - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Johan en Hannah - WaarBenJij.nu 3 vluchten verder - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Johan en Hannah - WaarBenJij.nu

3 vluchten verder

Blijf op de hoogte en volg Johan en Hannah

23 Juli 2012 | Verenigde Staten, Miami

Hallo luitjes,

We zijn in Miami aangekomen. Met wat geduld kom je een heel eind... Zaterdag 21 juli vertrokken we vanaf Dusseldorf. Daar tegen een vertraging van 3 kwartier aangelopen. Bij aankomst in Lissabon, op naar de bagage. Half uur aan de band gestaan... Niks, nada, noppes. maar bij de outsized luggage belt gekeken, want bij het inchecken van de bagage werd Johan's tas als outsized aangemerkt. Ook niks. Toen naar de lost and found gestuurd. Blijkt daar dat we de bagage niet mee krijgen maar daar blijft totdat we de volgende dag weer verder gaan. Oooowww... Dat was ons niet verteld. Niet op gerekend. Geen toilettas, geen schone sokken en stringetjes, geen opladers. Hmmm, vervelend.
Behoorlijk verlaat dus maar op zoek naar onze transfer voor onze overnight stay. 4 balies en een half uur verder bij een chagerijn aangekomen, en nog maar een half uur wachten. We komen meerdere reizigers van TAP Portugal tegen en bij hun blijkt het ook niet zo goed geregeld. Eindelijk de bus in naar het hotel. Dat was goed, niet echt veel in de buurt helaas; maar een taxi naar 't centrum heeft ook niet veel zin meer. Even een pintje in de lobby dan maar en naar bed.
Volgende ochtend, zondag 22 juli, ff ontbijten en half 8 met de transfer naar het vliegveld. We moeten al vroeg voor vertrek bij de gate zijn, waarschijnlijk omdat we naar Amerika gaan. Wachten dus... Lang in de rij staan... Grondige paspoortcontrole. Het vliegtuig blijkt erg fijn. Met z'n tweetjes langs elkaar en ieder een eigen tv schermpje dat we zelf kunnen instellen. De 8 uur en 15 min verliep goed tot op het laatst. We kunnen niet in Miami landen vanwege slecht weer. we landdn in Palm Beach en staan 2,5 uur aan de grond. Dan alsnog naar Miami. Helaas hier ook weer hele strenge paspoort controle. 1,5 uur in de rij! We komen dus pas om half 8 aan bij hotel. Moe en gaar. Toch even wat drinken, rondlopen, eten. Leuke indruk kunnen krijgen! Veel grote auto's, grote gebouwen, grote maaltijden en BIG mamma's! Toch niet meer op stap, we zijn al heel lang wakker, omdat we terug in de tijd zijn gevlogen. Op tijd ons mandje in. Goed hotel overigens.
Maandag 23 juli erg vroeg wakker. Er is een wolkbreuk geweest dus straat blank. Geen zon te zien. Ff douchen en dan maar rondje lopen. Rondje in de omgeving gelopen, ideeen opgedaan waar we op 't eind van de reis nog kunnen vermaken. En een vettig ontbijtje. De zon begint te schijnen, meteen heet. We hebben een leuke indruk van de stad. Leuke stad waar we straks met plezier terugkomen, hopelijk met de zon. Hier kunnen we wel ff relaxen, mensen kijken en stappen.
Nu bijna weer naar het vliegveld. 4 uur durende vlucht naar Ecuador. Hopelijk eentje zonder slag of stoot.

Tot de volgende!

X Hannah & Johan

• 24 Juli 2012 - 00:17

Felix, Kim, Maud En Stef:

Whoeiiii!!!!
    Johan en hannah zijn weer los!!!

Ga weer genieten van jullie verhalen, have fun in ecuador!

Doe de groetjes aan juan pablo! (zo heette die gast op de pius x toch..?)

Groetjes vanuit een warme Schuttersweg!

(heb vernomen dat het in de Vendelier nu ook lekker moet zijn!)

• 24 Juli 2012 - 00:33

De Woenies:

Hey leuk om te lezen dat jullie weer aan de volgende trip zijn begonnen. Had van Saar al wel begrepen dat je veel vertraging had gehad maar over de koffers wist ik ook niets van. Wel grappig Johan om te lezen dat jij ook stringetjes draagt. Geniet er maar weer van en we volgen jullie op het net

Groetjes uit het zonovergoten Netesel

• 24 Juli 2012 - 12:42

Anke:

Leuk dat jullie ons weer op de hoogte houden! Veel plezier xxx

• 26 Juli 2012 - 12:03

Wendy:

Krijg ik opeens een mailtje in mijn mailbox...Een aangename verrassing want de vorige keer waren de verhalen ook super leuk om te lezen!

Fijn om te lezen dat jullie het zo goed opvatten allemaal! Grappige verhalen!

Saludos y diviértete!
    Wendy